חייגו אלינו: 077-9975757

אילו משרות הכי נחשבות בהייטק

אילו משרות הכי נחשבות בהייטק

עברו הימים בהם כל אם בישראל חלמה שהילד שלכם יהיה רופא או עורך דין. אם תשאלו הורים כיום מהו התחום  בו הם מאחלים לילדים שלהם לעבוד התשובה היא הייטק.

ישראל ידועה כמעוז הייטק פופולרי למדי בו ניתן לראות מגוון סטארטאפים.

 

משרות שיווק דיגיטלי

מפתחי ביג-דאטה

אחת מהמשרות המבוקשות ביותר היא משרת פיתוח ביג דאטה נחשב לאחד המונחים המבוקשים ביותר בקרב עובדים המעוניינים להשתלב בקריירה הייטק.

בשל העובדה כי תוכנות רבות מבוססות על קוד פתוח מביא צורך להעניק שירות למגוון משתמשים.

מפתחי אנדרואיד

רובנו עושים שימוש במובייל מרבית שעות היום ולכן אין פלא כי מדובר באחת המשרות המבוקשות ביותר.

אין ספק כי אחת המגמות המובילות בשנים האחרונות אשר מצויה במגמת צמיחה היא מובייל ולכן מפתחי אנדרואיד נחשבים מבוקשים ביותר.

בשל העובדה כי רבים עושים שימוש במובייל ולא במחשב האישי שלהם, הרי מדובר במקצוע פופולרי למדי. עוד נציין כי קיים ביקוש למפתחי אפליקציות  ומשחקים המאפשרים להפוך את השימוש בפלאפון למשוכלל .

קיים ביקוש רב לאנשי דיגיטל- משרות שיווק דיגיטלי

אמנם ממבט ראשון אין זה מקצוע הנחשב למקצוע קלאסי בענף הייטק בהשוואה למקצועות אחרים,  אבל בשל ההתעסקות הרבה עם האינטרנט ומנועי החיפוש משרות שיווק דיגיטלי נחשב לאחד המקצועות הפופולריים ביותר .

בשנים האחרונות ניתן לראות כי מדובר במקצוע מבוקש ביותר בשל העובדה כי זירת הפרסום עוברת ממחזות מסורתיים כמו טלוזייה ורדיו לאינטרנט וכאן נכנסים לתמונה אנשים מובלים בתחום שיווק במובייל ועד פרסום בגוגל.

מדובר באחד התחומים הרחבים ביותר הכולל תחומי משנה כמו כתיבה ועריכת תוכן ועד קידום אתרים הנחשבים מבוקשים ביותר.

מפתחי Full Stack

מדובר באנשי מקצוע הבקיאים בשפות תכנות שונות כמו למשל PHP או HTML- מדובר במקצוע בו נדרש להפגין בקיאות בפיתוח מצד ספק השירות.  חברות הייטק רבות מחפשות היום אנשים הבקיאים בשלבי הפיתוח השונים.

מומחי אבטחת מידע

שיווק דיגיטלי מומחי אבטחת מידה

משרת נוספת הנחשבת מבוקשת במיוחד היא משרת מומחי אבטחת מידע.  בשל עודף המידע רבים חוששים כי המידע שלהם עשוי לדלוף לרבים.

כיום אנו מבצעים פעילויות רבות באינטרנט החל מנתונים של תעודת זהות ועד פרטי חשבון בנק- בשל הפעולות הנ"ל יש צורך במומחים בתחום אבטחת מידע במטרה לספק פתרונות לפריצה או מתקפה של האקרים.

מדובר באחד מתפקידי המפתח החיוניים ביותר בהם יש מידע רגיש ולכן נדרשים אנשי מקצוע אשר ביכולתם לשמור על המידע היטב ולא לחשוף אותו בעיני רבים.

ראו כאן על חברת השמה להייטק >>

Facebook Pagelike Widget

תפריט נגישות