שיווק דיגיטלי הינו כרטיס הכניסה שלך לעולם הפרסום
שוק העבודה נמצא בתנועה מתמדת ומשתנה כל הזמן, והיצע המשרות הקיים בו מתעדכן כל פעם, כאשר משרות מסוימות מאבדות מהרלוונטיות שלהן ויורדות, ואת מקומן תופסות משרות חדשות ומתאימות יותר לתקופה,
ומשרות קיימות מקבלות חשיבות גבוהה יותר. אולם, ישנו תחום אחד שלא נעלם לעולם משוק העבודה וגם משתנה, מתעדכן ומתחדש כל תקופה, ובכך נשאר רענן ואטרקטיבי תמיד. כמובן שזהו ענף השיווק על כל תתי התחומים שבו, ובפרט תחום הפרסום.
כיום, הכניסה לעולם הפרסום פתוחה למחפשי עבודה רבים יותר, ממגוון סיבות. סיבה אחת היא אפשרות יצירת קריירה מסודרת, מעניינת ומכניסה לבוגרי תארים בעלי ביקוש נמוך בשוק, כגון ספרות וסוציולוגיה,
סיבה נוספת שהיא נגזרת של הקודמת לה הינה הצורך במגוון רחב של מוחות ודרכי חשיבה בעולם הפרסום, הדורש יצירתיות מתמדת, ועוד סיבה היא הביקוש הרב לעובדים בתחום שמסרב להיעלם מן העולם, ולא בכדי.
ולמרות שכניסה לתחומי השיווק והפרסום אינה מסובכת כפי שחשבנו, עדיף ואף מומלץ להגיע עם מעט ידע קודם בנושא, בבואנו לחפש משרה בעולם השיווק והפרסום.
הדבר אשר ייתן לך את היתרון המשמעותי ביותר הינו ידע בנושא שיווק דיגיטלי.
מהו שיווק דיגיטלי?
לא ניתן להסביר זאת על קצה המזלג. זהו עולם ומלואו. המונח הכללי שיווק דיגיטלי מתייחס לכל ערוצי השיווק באינטרנט – חנות וירטואלית, קידום דפי פייסבוק ושיטות קידום שונות ברשתות החברתיות, קידום אתרים אורגני או ממומן, יצירת תוכן שיווקי מושך בעל אופי מכירתי, שיווק ברשימות תפוצה דרך מיילים ודומיהם, מוצרי פרסום ועוד. למעשה, זהו השימוש של האינטרנט כמדיה פרסומית למשיכת לקוחות חדשים ושימורם של קיימים. השיווק הדיגיטלי מתבצע כחלק אינטגרלי מתהליך מובנה של מערך מכירות ופרסום עסקי.
ניתן לאמר בבטחה שקיימת מגמה כללית לפיה שיווק דיגיטלי עולה, בעוד השיווק בכלים המסורתיים יורד. ניתן לראות פחות ופחות מודעות בעיתונות הכתובה, ויותר בעיתונות המקוונת, פחות פרסומות בטלוויזיה,
ויותר ביוטיוב, פחות שלטי חוצות, ויותר באנרים… למעשה, העקרונות המרכזיים של שיווק דיגיטלי לא נעלמו, רק עברו לאמצעי מדיה אחרים. כמו השיווק הקלאסי, המטרה היא להגיע לקהלי יעד מתאימים, ברגע הנכון ובזמן הנכון.
אם אתם מחפשים את דריסת הרגל הראשונה שלכם כאנשי שיווק דיגיטלי ופרסום, או שאתם יזמים או בעלי עסק המעוניינים לדעת כיצד עובד עולם השיווק והפרסום ולרכוש כלים שיעזרו לכם לקידום עצמי, מן ההכרח שתצטרכו שתהיה
לכם נגיעה בתחום. מעצם היותם של כלי השיווק הדיגיטלי שחקנים מרכזיים בתחום הפרסום, כל פיסת ידע בנושא תעזור לנו להיכנס אליו יותר בקלות.
כך או כך, מומלץ להתעניין בלימודים בתחום, בהצלחה רבה!
- כתבות מומלצות: חברות השמה | חברת השמה להייטק